Administrationens nyhedsbrev

Enhedsadministrationen udsender ca. en gang om måneden et nyhedsbrev til alle administrative medarbejdere – og andre interesserede. Nyhedsbrevet giver et hurtigt overblik over vigtige nye tiltag i administrationen i form af korte nyheder og links til mere information om emnet.

Nyhedsbrevet er tænkt som et arbejdsredskab, der gør det nemt for medarbejderne at holde sig velorienterede - ikke kun om deres eget administrative område, men også om, hvad der foregår i de øvrige administrative områder og på tværs af dem.

Nye medarbejdere i fællesadministrationen, på administrationscentre og i Universitetsledelsens Stab bliver automatisk tilmeldt nyhedsbrevet. Øvrige interesserede kan tilmelde sig via formularen herunder.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Administrationens nyhedsbrevs målgruppe er alle administrative medarbejdere på Aarhus Universitet.
Andre interesserede er velkomne til at tilmelde sig nyhedsbrevet.

Du bliver bedt om at bekræfte din tilmelding pr. e-mail. Denne bekræftelsesmail vil muligvis havne i uønsket e-mail.

Tilmeld dig her

Vil du indsende information i nyhedsbrevet?

Hvis du arbejder i et vicedirektørområde og ønsker at bringe information i nyhedsbrevet, kan dit områdes kommunikationspartner hjælpe dig med at udarbejde teksten.

AU Bygninger: Camilla Schrøder

AU Forskning: Dorthe Brandt Larsen

AU HR: Louise Asmund-Hjorth

AU IT: Jakob Rom Johansen

AU Uddannelse: Sinne B. Jakobsen

AU Økonomi: Louise Asmund-Hjorth

Færdigt indhold kan sendes direkte til redaktionen admnyheder@au.dk jf. udgivelsesplanens deadlines.