Hvis du har spørgsmål til rejser eller afregning af andre udgifter.
Hvis du har spørgsmål til REEX.
Hvis du har spørgsmål til udstationering/miljøskifte – rejser over 28 dage.
Hvis du har spørgsmål vedr. Anlæg, AU reg.nr., afskrivninger, fysisk kontrol, overhead, periodiseringer, anlægsomposteringer mv.
Hvis du har brug for bankkvittering for, at en ind‐/udbetaling er gennemført.
Hvis du har korrespondance vedr. vedligeholdelse af dokumentation for eksterne projekter og lignende projekter med særlige dokumentationskrav.
Hvis du har spørgsmål af generel karakter, scan af udenlandske fakturaer mv. Skriv gerne i emnefeltet, hvilken organisation henvendelsen vedrører.
Hvis du skal indsende kreditorrykkere til videre behandling eller forespørgsler på samme.
Hvis du har forespørgsler til told og afgifter
Hvis du skal indsende faktureringsgrundlag til tastning/bogføring samt diverse forespørgsler til salgsfakturering
Hvis du har spørgsmål til en rykker (betalingspåmindelse).
Hvis du har spørgsmål vedrørende STADS Økonomi
Hvis du vil give information til Regnskab om en kommende betaling, der ikke er dannet en faktura på. Skriv i emnefeltet: beløbsafsender + beløb.
Hvis du vil have information om, hvorvidt en betaling er indgået.
Hvis du skal have genåbnet en spærret debitor eller have oprettet nye sælgerkoder/bevillingsgrupper.
Hvis du har spørgsmål til oprettelse af debitorer via DDI.
Hvis du har spørgsmål vedr. Conference Manager-økonomi
Hvis du skal have udbetalt depositum vedr. den gamle webshop.
Hvis du skal have foretaget udbetalinger fra webshoppen Magento
Hvis du har forespørgsler vedr. økonomi/betalinger til webshoppen
Hvis du skal have oprettet en ny sag eller momsvurderet en kontrakt.
Hvis du har forespørgsler til delregnskab, moms eller lignende.
Hvis du har spørgsmål vedr. AU-kreditkort.
Ansøgning om nyt kort og ændringer til eksisterende kort sker på portalen.
Hvis du har spørgsmål vedr. oprettelse af RejsUd-brugerprofiler.
Anmodning om oprettelse sker på hjemmesiden.
Hvis du har brug for omposteringer som skal foretages centralt, f.eks. intern handel på tværs af hovedområderne.
Hvis du skal have en kopi af et bilag, som du ikke selv kan finde i IndFak, RejsUd eller Navision.
Hvis du har brug for attester eller bankoplysninger på AU’s bankforhold – Financial Identification, Serviceattest, W8BEN mv.
Hvis du skal sende blanket til oprettelse af fuldmagter.
Hvis du vil i kontakt med redaktionen bag Nyt Fra AU Regnskab.
Hvis du skal have hjælp til AU Økonomis hjemmesider.