Begrænset it på AU d. 11. juli

På grund af strømafbrydelse og systemopdateringer vil nogle af universitetets it-services være utilgængelige onsdag den 11. juli mellem kl. 16.00 og kl. 23.00. Nedlukningen omfatter FirstClass, filer på fællesdrevet samt backup af alle systemer. På Arts vil printere ikke være tilgængelige. Netværk og telefoni i bygning 1451 vil også være utilgængelige.

Tidspunktet for nedlukningen er valgt, så det berører færrest muligt, og AU IT håber på forståelse for de gener, det eventuelt må medføre.

Følg arbejdet på driftstatus.au.dk