Profilbrochure til alle medarbejdere

Årets profilbrochure, Aarhus Universitet 2010/2011, udkom den 10. september. I år sendes profilbrochuren direkte ud til alle medarbejdere på Aarhus Universitet med Intern Post.

I profilbrochuren 2010/2011 er der lagt stor vægt på at beskrive universitetets fire nye hovedområder og tankerne bag den faglige udviklingsproces - derfor er den i år særlig interessant for medarbejdere på Aarhus Universitet.

Profilbrochuren 2010/2011 indeholder afsnit om:

• Den faglige udviklingsproces
  • Et universitet i udvikling og vækst
  • De fire hovedområder: Aarhus Faculty of Arts, Aarhus Faculty of Science and Technology, Aarhus Faculty of Health Sciences og Aarhus School of Business and Social Sciences
  • Aarhus Universitet i tal

Ekstra eksemplarer af Aarhus Universitet 2010/11 på hhv. dansk eller engelsk bestilles ved henvendelse til intern-post@au.dk.

Mangler du eksemplarer til medarbejdere, bedes du gøre opmærksom på, om følgebrevet fra rektor skal være på dansk eller engelsk.

Se profilbrochuren som pdf.

Se profilbrochuren som bladre-pdf.