Kom i form med dine kollegaer

AU Motion tilbyder træningsfaciliteter og hold for både nuværende og tidligere kollegaer på Aarhus Universitet, og nu er der skudt gang i efterårssæsonen.

Velkommen til AU Motion Hos AU Motion er der rig mulighed for at komme i form og have det sjovt med tidligere og nuværende kollegaer.

De fleste kender det: Det begynder at blive koldere, bilen lokker lidt mere end cyklen, og det kan være sværere lige at få samlet motivation til den der aftengåtur.

Heldigvis er der råd for det. AU Motion melder nemlig klar til efterårssæsonen, og tilbyder en lang række træningsfaciliteter og hold, så du og dine kollegaer kan komme i form sammen til en rigtig god pris på kun 100 kroner om måneden.

Helle Nielsen, formand for foreningens bestyrelse, fremhæver bredden i AU Motion som noget helt særligt.

”AU Motion blev skabt af en række kollegaer på Aarhus Universitet på tværs af fagområder. Her kan alle træne, uanset hvor øvet man er i forvejen. Det er bare at melde sig til, så skal vi nok byde varmt velkommen,” siger hun.

I store rammer på Paludan Müllers Vej 110 tilbyder foreningen fitnessrum med træningsmaskiner, vægte, og hvad der ellers hører sig til, sal med stort program af hold som eksempelvis spinning, yoga og karate, baner til fri booking med mulighed for badminton, floorball og volleyball, fysioterapeut og omklædningsrum.

I direkte forlængelse findes et cafe- og loungeområde med adgang til bordtennis, bordfodbold og dart, så der også er lidt til tredje halvleg.

For at få adgang til træningsfaciliteterne, skal du være medlem af AU Motion, men det er heldigvis ret ligetil. Faktisk er det ikke kun for nuværende fastansatte medarbejdere – det er også muligt at træne for ægtefæller og samlevere og pensionerede AU-medarbejdere i foreningen Nestor.

”Vi er bare glade for at se endnu flere kollegaer hos os. Man kan træne når man vil, og der er plads til alle, uanset om man er af ældre eller yngre dato,” afslutter Helle Nielsen, der selv er pensioneret medarbejder fra Aarhus Universitet.

Læs mere på motion.au.dk.

Få overblik over udbuddet af træningsfaciliteter på Aarhus Universitet i andre byer.