Kursus: Hvordan leder du dine medarbejdere på afstand?

AU er ikke blot et universitet i Aarhus, men har medarbejdere på mange lokaliteter. Distanceledelse er derfor hverdag både for universitetets videnskabelige og administrative ledere. 11. december udbyder AU et endagskursus i at lede medarbejdere på afstand.

Kurset er målrettet videnskabelige og administrative ledere, der udøver distanceledelse. Kurset tilbyder værktøjer, gode råd og ideer til at lede, kommunikere med og motivere medarbejdere, der arbejder på afstand.

Kursusdagen er tilrettelagt i samarbejde med erhvervspsykolog Mads Schramm ud fra input fra ledere på AU.  Mads Schramm er ekspert inden for feltet og har tidligere afholdt samme kursus på AU med god feedback. Han er medforfatter til bogen ’Virtuel ledelse – Skab synlighed, resultater og nærvær på afstand’.

Lederværktøjskurset afholdes den 11. december kl. 9-16 på campus Aarhus.

Tilmeldingsfristen er den 29/11.