Medflyt og lokalnumre virker ikke den 3.-16- september

I forbindelse med AU’s teleleverandørskifte fra TDC til Telenor vil det i perioden den 3.-16. september ikke være muligt at benytte medflyt fra fastnettelefoner til mobiltelefoner i AU-regi. Anvendelse af lokalnumre fra mobiltelefoner vil ligeledes være ude af drift.

Hvis du har aktiveret medflyt før d. 3. september, vil det automatisk virke igen efter d. 16. september. Hvis du efter d. 16. september ønsker at aktivere/deaktivere medflyt til din mobiltelefon, kan du finde vejledninger til hvordan du gør her.

Anvendelse af lokalnumre fra din mobil, dvs. de sidste fem cifre i et AU-telefonnummer, vil heller ikke virke i perioden.

De manglende funktionaliteter skyldes, at mobiltelefon- og fastnetnumrene i overgangsperioden ikke har samme teleleverandør. Efter d. 16. september vil numrene være samlet hos Telenor, og både medflyt og lokalnumre vil virke igen.  Vi beklager de midlertidige gener det måtte give.

Hvis du har spørgsmål til medflyt og lokalnumre er du velkommen til at kontakte din lokale AU IT-Support

Du kan læse mere om teleleverandørskiftet på www.au.dk/teleskifte