Søg midler fra Circle U. til internationale projekter

Universitetsalliancen Circle U. tilbyder igen i år seed funding til både medarbejder- og studenterdrevne bottom-up projekter. En samlet pulje på 100.000 euro skal fordeles til projekter, som involverer mindst tre Circle U-partnere.

Har du en god ide sammen med partnere fra Circle U.? Så søg midler hos Circle U.'s seed funding-program. Foto: Colourbox

Aarhus Universitet deltog sidste år i 7 ud af de 13 projekter, som fik midler fra Circle U.-alliancens Seed Funding-pulje. Igen i år er der mulighed for at søge op til 10.000 euro (5.000 for studenterdrevne) pr. projekt til græsrodsprojekter, der bringer mindst tre Circle U-partnere sammen om f.eks. fælles uddannelsesaktiviteter, forskningsprojekter eller workshops (se flere eksempler).

Seed fundingen er tænkt som et redskab til at støtte projekter i den tidlige udviklingsfase, og der kan søges frem til fristen den 15. oktober 2024. Bemærk, at der kun skal sendes én ansøgning pr. projekt, hvorfor indsatsen skal koordineres med de øvrige partnere.

Kom til infomøde og hør mere

Hvis du vil høre mere om årets seedfunding-program, har du mulighed for at melde dig til online infomøde den 13. juni kl. 13.

Her vil Circle U. seed funding-team fortælle mere om, hvordan du søger, hvilke krav der er til projektet og meget andet. Tidligere funding-modtagere vil derefter dele deres erfaringer – og til sidst er der mulighed for at stille spørgsmål.

Mødet bliver også optaget, hvis du ikke har mulighed for at deltage.