Nyt om Pure

Har du set "Feriefonden"?

Drillenissen er på spil. Kig efter "Feriefonden ved Aarhus Universitet" når du importerer publikationer fra Scopus.

nisse gemt i en skulptur i en by

Importerer du publikationer fra Scopus, skal du holde øje med om ”Feriefonden ved Aarhus Universitet” sniger sig med ind som organisatorisk enhed under forfatterne, og fjerne den hvis du ser den.

Det skal du fordi, at der nogle gange er knas i forhold til, hvordan Scopus-importen matcher organisationer den ikke kan finde. Seneste fejlskud er ”Feriefonden fra Aarhus Universitet”, som ind imellem kommer frem som affilieringsforslag. Hvis der er mange affilieringer i import-wizarden, kan den være svær at få øje på.

Desværre byder vi ikke på en sjov julekonkurrence med dejlige præmier for at finde nissen, men på et teknisk problem på spændingshøjde med snerydning.