Opkvalificering af instruktorer BA- Uddannelsesvidenskab

Afrapportering

Instruktorerne har udvist stor tilfredshed med forløbet og den opkvalificerende workshop, som blev afholdt i samarbejde med CUDIM og den efterfølgende opsamlingsworkshop post semester. Studiestarten og studieintensiteten i E15 blev styrket med en tidlig og studenterdrevet gruppeproces, som også blev koordineret med holdundervisningen. Den samlede satsning havde ifølge studenterinstruktorerne en effekt på kvaliteten af studieinstruktorarbejdet og vigtige erfaringer og ideer blev høstet til studieopstart E16. I holdundervisningen har det intensiverede gruppefokus styrket samarbejdet indenfor de enkelte hold, og holdundervisningsevalueringer samt modulevalueringer har vist øget tilfredshed med undervisningen.

Det kan således konkluderes:

• At alle BA instruktorer kom på en opkvalificerende workshop.
  • At vi forventer at studiemiljøet forbedres og at de studerendes tilfredshed med undervisningen stiger (Vi afventer konkret evalueringsdata).