Udvikling af eksisterende EVU-website med overordnet søgeportal

Afrapportering

Projektet er gennemført som planlagt, og den nye EVU-portal er lanceret i februar, 2016

Den nye EVU-portal samler alle universitetets efter- og videreuddannelsestilbud under én hat. Portalen fungerer som en professionel og brugervenlig indgangsdør til fakulteternes egne EVU-websites. Udviklingsgruppen har lagt særligt fokus på at gøre portalen målgruppe/kunde-orienteret.

EVU-portalen har fire formål:

1. at give brugerne et samlet overblik over universitetets store udbud af kompetencegivende efter og videreuddannelsesaktiviteter og korte kurser til voksne
  2. at gøre det nemt for brugerne at søge og finde relevante uddannelsestilbud på fakulteternes egne EVU-websider
  3. give institutter og fakulteter en ekstra markedsføringskanal
  4. at synliggøre universitetet som en seriøs og professionel spiller på efter og videreuddannelsesmarkedet med et stort og alsidigt aktivitetsudbud

Som noget nyt indeholder portalen - ud over en oversigt over alle bekendtgørelsesbelagte EVU-aktiviteter - også et oversigt over universitetets udbud af korte kurser (indtægtsdækket virksomhed).

Som noget nyt giver portalen mulighed for at særlige målgrupper kan søge relevante tilbud frem.

Søgeportalen er mobil-optimeret.

Budget og forbrug

• Budget: 300.000 kr.
  • Forbrug: 170.621 kr.

Midlerne er primært gået til TAP-projektlederløn samt grafisk design.