Rammer for uddannelsesudvikling

Aarhus Universitets strategi 2013-2020 er med til at sætte rammerne for arbejdet med udvikling af uddannelser. Strategien bygger på et omfattende strategiarbejde på universitetets fire fakulteter og bidrag fra de tværgående bånd.

De fælles rammer for uddannelsesudvikling drøftes løbende i Udvalget for Uddannelse, der holder møde hver tredje uge.

International Uddannelse sekretariatsbetjener INT-båndet, der er etableret for at sikre gensidig viden og information blandt de enheder, som håndterer internationalisering og studentermobilitet i de administrative centre og Fællesadministrationen. INT-båndet fungerer endvidere som fagligt forum for drøftelser vedrørende internationaliseringsdagsordenen.