Se dine medarbejders ansættelsesoplysninger i mitHR

Se dine medarbejderes ansættelsesoplysninger i mitHR

Du kan som leder se dine tilknyttede medarbejders ansættelsesoplysninger i mitHR.

Brug vores mitHR-ordbog, hvis der er termer på ansættelsesforholdet, som du ikke forstår.

21 STEPS

1. Tilgå mitHR og fanen Mit team

Step 1 image

2. Tilgå mitHR og fanen Mit team

Step 2 image

3. Vælg Mit team under APPS på forsiden.

Step 3 image

4. Tryk på de tre prikker ud fra den relevante medarbejder for at tilgå de forskellige funktioner for denne medarbejder.

Step 4 image

5. Vælg Ansættelsesinfo for at se medarbejders ansættelsesoplysninger.

Du kan også tilgå fraværsoversigt, fraværssaldo, yderligere info om ansættelsesforholdet og ændre medarbejders leder herfra.

Step 5 image

6. Vælg mellem medarbejderens aktive og inaktive ansættelsesforhold i det øverste felt Forretningstitel.

OBS - Hvis medarbejder ikke har dette felt, er det fordi medarbejder kun har et ansættelsesforhold på AU.

Step 6 image

7. På listen kan du tilgå alle aktive/igangværende og inaktive/historiske ansættelsesforhold.
Listen indholder både medarbejders lønnede og ulønnede tilknytninger.

OBS - Fremtidige ansættelsesforhold bliver først synlige når startdato er indtruffet.

Step 7 image

8. Under ansættelsesoplysningerne finder du Yderligere info om ansættelsesforhold.
Denne kan udvides og viser data omkring relevante påmindelser, data om adjungeringer og elevdata.
Det er HR, der administrerer denne data.

Step 8 image

9. Under Ledere står medarbejderens tilknyttede ledere.
Hvis MUS håndteres af anden person end lederen, kan der også stå en MUS-ansvarlig her.

Step 9 image

10. Du kan se ansættelsesforholdets startdato og historik under Ansættelseshistorik.

Se data ved at udvide blokken.

Step 10 image

11. I nederste linje i ansættelseshistorikken finder du ansættelsesforholdet startdato.

Du kan se hvad ansættelsesforholdets ændringer består af ved at klikke ind på de enkelte linjer.

Step 11 image

12. Tryk på Huset/Hjem for at komme tilbage til din Startside.

Step 12 image

13. Gå videre for at se en anden tilgang.

Step 13 image

14. Ansættelsesoplysninger tilgås fra handling Ansættelsesinfo

Step 14 image

15. Under fanen Mit team vælger du Vis flere under Hurtige handlinger.

Step 15 image

16. Vælg handlingen Ansættelsesinfo

Step 16 image

17. Du kan vælge at fremsøge personen i søgefeltet, Søg efter person.
Du kan fremsøge personen på navn eller AUID.

Step 17 image

18. Du kan også finde medarbejderen på listen af de medarbejdere, Direkte underordnede, der har dig tilknyttet som leder.

Step 18 image

19. Når du har valgt medarbejderen, ser du dennes ansættelsesoplysninger på samme måde som tidligere vist i denne vejledning.

Step 19 image

20. For at komme tilbage til startsiden kan du udover Huset også bruge "Tilbage"-knappen.

Step 20 image

21. Dette var to måder du som leder kan tilgå dine medarbejders ansættelsesoplysninger.

Step 21 image

Here's an interactive tutorial

** Best experienced in Full Screen (click the icon in the top right corner before you begin) **

Next step

Vejledning

Vejledningerne kan afspilles i forskellige formater.

Prøv de forskellige versioner og find den der passer bedst til dig.

Her kan læse om de forskellige formater og funktionaliteter og hvad der anbefales: Vejledning

Har du spørgsmål til processen /funktionaliteten i mitHR, tjek da FAQ-siden inden du kontakter en supportfunktion.