Nyheder

Opfølgning på den psykiske APV

- Administrative forhold

APV-kontaktgruppen, som koordinerer opfølgningsarbejdet på den psykiske APV i AU Studier holdt midtvejsstatus d. 9. april. Se referat fra mødet.

De…

Navneskift til AU Studier

- Administrative forhold

I forbindelse med navneskiftet fra AU studieadministration til AU Studier opfordres alle til at bruge det nye navn og ændre i signaturer, på…

Ret din emailsignatur til AU Studier

- Administrative forhold

I forbindelse med at AU Studieadministration skifter navn til AU Studier, skal alle medarbejdere tilrette deres eksisterende e-mail signatur. Du kan…

Ny placering til den interne medarbejderinformation i AU Studier

- Administrative forhold

Dette interne nyhedsbrev og de interne sider for medarbejdere i AU Studier har flyttet placering. Det sker som led i en videreudvikling af…

Bedre overblik på Sagsbehandlingsportalen

- Administrative forhold

I øjeblikket forsøger redaktionsgruppen på Sagsbehandlingsportalen at skabe bedre overblik på portalen. Indgangen til siderne er nu fra portalens…

Pølser og networking

- Arrangement

Information og Vejledning på Aarhus Universitet holder ’Pølsemøde’ torsdag d. 23. maj.

Der er for tiden et stort fokus på universitetsstuderendes…

AU Studier BSS på seminar

- Administrative forhold

Tirsdag 19. – onsdag 20. marts tog AU Studier BSS på seminar på Sandbjerg Gods i Sønderjylland. Det var dengang samtlige danske meteologer truede med…

Medarbejderarrangement med fokus på trivsel i AU Studier Health

- Arrangement

Trivsel var i fokus, da AU Studier Health holdt medarbejderarrangement torsdag den 7. marts kl. 14-20. Dette var det første af i alt 4 planlagte halv-…

Nyt fra Maria (marts 2013)

- Nyt fra ledelsen

Kære alle medarbejdere i AU Studier

Jeg håber, at I alle har haft mulighed for at orientere jer i informationerne om organisationsændringer, som jeg…

Temadag med fokus på service

- Administrative forhold

Torsdag den 7. februar holdt studieadministrationen ST lukket på grund af en fællestemadag i konferencecentret. Temadagen blev tilrettelagt som et…