Nytårskur i Erhvervsnetværket

Du inviteres hermed til Erhvervsnetværkets Nytårskur i Vandrehallen, hvor vi sammen med skarpe oplægsholdere og en let frokost skyder endnu et år fyldt med samarbejde og innovation i gang.

Oplysninger om arrangementet

Tirsdag 1. februar 2022,  kl. 10:30 - 12:30

Vandrehallen

Erhverv og Innovation

Du inviteres hermed til Erhvervsnetværkets Nytårskur i Vandrehallen tirsdag d. 1. februar 2022 kl. 10.30-12.30, hvor vi sammen med skarpe oplægsholdere og en let frokost skyder endnu et år fyldt med samarbejde og innovation i gang.

Temaet er mere samarbejde og innovation i 2022, og vi har inviteret tre spændende oplægsholdere, der vil give os tre forskellige vinkler på, hvordan Aarhus Universitet bidrager til omverden:

1. Sådan kan universitetet og byen sammen skabe vækst og udvikling v. borgmester Jacob Bundsgaard
  2. Sådan kan dyb viden og gode ideer styrke demokratiet og forandre samfundet v. CEO i Constructive Institute Ulrik Haagerup
  3. Sådan kan iværksætteri være et effektivt middel til at skabe værdi af forskningen v. founder i Teitur Trophics Simon Mølgaard

Tilmeld dig senest onsdag d. 26. januar. I tilfælde af restriktioner bliver Nytårskuren afholdt virtuelt.

Vi glæder os til at se dig.