Eksplorative frokostmøder på Arts
Explorative lunch meetings at the Faculty of Arts

Koncept

Faculty of Arts inviterer fakultetets forskere (adjunkter, lektorer eller professorer) til at foreslå spændende tværgående tematikker, som vil kunne danne udgangspunkt for åbne og eksplorative frokostmøder med henblik på en bred afsøgning af det tværvidenskabelige potentiale i forskellige nye forskningsideer eller -felter.

Formålet med de eksplorative frokoster er at understøtte den faglige samtale på tværs af fakulteter om tematikker, som forskere på Arts og det øvrige AU selv ser et fagligt og forskningsmæssigt potentiale i at afsøge.

Fakultetet forventer ikke et bestemt resultat, men frokostmøderne skal gerne skabe og udvide netværk på tværs af AU – for både deltagere og initiativtagere – og forhåbentligt afføde nye ideer, kontakter, projekter eller samarbejdspartnere (inden for forskning og/eller undervisning) på tværs af fagmiljøer.

Kommende frokostmøder

Tilmeld dig en eksplorativ frokost på Arts, og få fornøjelsen af en god frokost kombineret med spændende interdiscplinære dialoger, som går på tværs af discipliner og fakulteter på Aarhus Universitet.

Ingen arrangementer fundet.