Arts-eftersyn: Beslutningsforslag sendt i høring

Fakultetsledelsen har udarbejdet et beslutningsforslag som opfølgning på det interne Arts-eftersyn. Forslaget er til høring i fakultetets centrale og lokale organer frem til den 5. december 2014.

Beslutningsforslaget er udarbejdet med afsæt i de mange indspil fra medarbejdere og studerende, som blev indsendt i september og senere bearbejdet af arbejdsgruppen i oktober.

Forslaget er senere blevet revideret efter drøftelser i Akademisk Råd og FSU i slutningen af oktober, og det sendes nu i høring, inden der træffes beslutning i fakultetsledelsen den 12. december. Beslutningen meldes ud inden jul.

Beslutningsforslaget er sendt til høring i Akademisk Råd, Arts, Studienævn, Arts, Lokale samarbejdsudvalg, Arts, Fælles samarbejdsudvalg, Arts, Arbejdsmiljøudvalg, Arts, Institut- og centerfora, Arts, Artsrådet, Uddannelsesfagudvalg, Arts, Forskningsudvalg, Arts og Ph.d.-udvalget.

Læs forslaget her (dansk og engelsk)