Arts har fået en fakultetsprofil på LinkedIn

Nu kan du følge Arts på LinkedIn. Målet er at profilere dimittender fra Arts over for potentielle arbejdsgivere, understøtte medarbejderrekruttering og generelt vise Arts frem som en interessant arbejdsplads.

Hvem er målgruppen?

Målgruppen er nuværende og fremtidige ansatte, kandidater, alumner, samarbejdspartnere samt eksterne interessenter.

Hvad er formålet med siden?

Målet er at profilere dimittender fra Arts overfor potentielle arbejdsgivere, understøtte medarbejderrekruttering og generelt vise Arts frem som en interessant arbejdsplads.

Hvad kan du læse om på vores LinkedIn-profil?

Indholdet på siden skal gøre medarbejdere og andre følgere interesserede i at dele indholdet i deres netværk. Indhold kan fx være:

• Markedsføring af nye uddannelser og masteruddannelser
  • Forskningsnyt som bevillinger og priser
  • Jobopslag på Arts
  • Portrætter fx ”Mød en Arts-forsker"

Hvem driver siden?

Arts Kommunikation er overordnet ansvarlig for drift af siden. Det sker i tæt samarbejde med øvrige funktionsområder i Det Administrative Center. Derudover koordinerer Arts Kommunikation indhold med redaktørerne af AU´s corporate profil på LinkedIn, så de strategiske tiltag, der er på Arts, understøttes - og omvendt - at Arts også understøtter AU’s overordnede strategiske tiltag.

Sådan følger du Faculty of Arts på LinkedIn

Fakultetssiden på LinkedIn hedder Faculty of Arts – Aarhus Universitet.
Du skal have en profil på LinkedIn for at kunne følge den.
Klik her, hvis du ønsker at følge den.

Fakta om LinkedIn

LinkedIn er verdens største faglige netværk for professionelle med 300 millioner medlemmer i 200 lande, og studerende er den hurtigst voksende demografiske gruppe på LinkedIn. I Danmark er der i følge Index Danmark/Gallup 1.39 millioner danske brugere på LinkedIn.

LinkedIn er oplagt til både employer branding, rekruttering og at skabe øget opmærksomhed.