Arts i to sideløbende processer

Der kører i øjeblikket to sideløbende processer af stor betydning for medarbejderne på Arts: Opfølgning på Universitetsledelsens problemanalyse og eftersyn af Arts' institutorganisering.

Høringsfasen i AU-processen lukkede den 19. september 2014, og fristen for at komme med indspil til Arts’ egen proces omkring eftersyn af institutstrukturen er nu også udløbet. Der er indløbet i alt 53 svar, hvoraf de 50 er offentliggjort på Arts medarbejderportal.

Universitetsledelsen har modtaget i alt 167 høringssvar til det løsningsforslag, der blev fremlagt den 15. august 2014 i kølvandet på problemanalysen. De 110 af svarene er offentliggjort på problemanalysens hjemmesiden, heriblandt 9 fra Arts.

AU-høringssvar indgår også i Artsprocessen

Fakultetsledelsen og den nedsatte arbejdsgruppe vil lade Arts’ 9 bidrag til AU-processen indgå i drøftelserne sammen med de indspil, der kommer i den lokale proces. Drøftelserne finder sted på et seminar den 6. og 7. oktober 2014.

Særskilt proces om administrativ understøttelse på Arts

Efter universitetsledelsens udmelding den 22. oktober 2014 tager fakultetsledelsen på Arts hul på processen med eftersyn og justering af den administrative understøttelse. Processen bliver tilrettelagt af fakultetsledelsen den 9. oktober 2014. Den administrative understøttelse er således ikke en del af det eftersyn af Arts' institutorganisering, som arbejdsgruppen og fakultetsledelsen netop har modtaget indspil til.