Arts IT-support og Studiecenter Arts i Aarhus bytter plads

Arts IT-support er flyttet i etage 0, og Studiecenter Arts byder velkommen i lyse og indbydende omgivelser på 2. sal. i Tåsingegade 3.

Foto: Jesper Rais, AU foto.

To enheder i Administrationscenter Arts i Tåsingegade har byttet plads for at få samlet medarbejderne og give bedre grundlag for videndeling – og dermed bedre service til medarbejdere og studerende.

Alle IT-supportens funktioner er nu samlet på ét sted i etage 0 – både Helpdesk, supportere og lager. Michael Møltorp, Teamleader for Arts IT-support, fortæller, at der før var langt mellem studentermedhjælperne i Helpdesken i den ene ende af bygningen til de faste medarbejdere i den anden ende af bygningen.

”Nu håber vi, at vi kan få lettere ved at samarbejde og dele viden og informationer på tværs af vores fagområder, fordi vi sidder i et storrumskontor – og dermed kan levere en bedre service og support,” uddyber han.

Studiecenter tættere på Arts Studier

Studiecenter Arts flytter deres informationsskranke fra etage 0 op til anden sal, hvor Helpdesken boede før.

Studiecenteret ligger nu på samme etage som resten af Arts Studier. Studiekoordinator, Dorte Andersen, fortæller, at det er dejligt, at hele afdelingen er samlet – både fordi kollegerne kommer tættere på hinanden, men også fordi det giver mulighed for bedre service:

”Nu har vi nemmere adgang til alle vores kollegaer i Arts Studier – og på den måde kan vi hjælpe de studerende hurtigere videre,” uddyber hun.