De gamle instituthjemmesider lukker

Læs mere om hvad det betyder, og hvor du kan få hjælp

1. Hvor finder jeg de nye hjemmesider?

På alle de gamle forsider findes der øverst tre ”bjælker”, der vil føre dig direkte ind på de nye hjemmesider:

• TIL NYT INSTITUTSITE
    (for eksterne brugere)
  • TIL NYT MEDARBEJDERSITE
    (for medarbejdere)
  • TIL NYT STUDERENDESITE
    (for studerende)

2. Hvad sker der med de gamle hjemmesider?

Der kommer ikke nyt indhold på siderne mere. I første omgang sikres det, at alle relevante informationerbliver flyttet med over og vi skjuler det indhold der er flyttet. I anden omgang bliver siderne lukket helt ned. Vi sletter ikke information fra de gamle sider, så hvis der opstår et konkret behov, vil vi kunne finde indholdet igen.

3. Hvornår lukker de gamle sider?

Arbejdet er allerede i gang, og siderne lukkes efterhånden som informationerne er flyttet, og helt bliver overflødige på de gamle sider.

4. Hvem overfører siderne – og hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan finde informationer på de nye sider?

Du kan læse om, hvordan de nye de nye hjemmesider virker i artiklen Nyt web på Arts. Her kan du se, hvor du finder indholdet på de forskellige hjemmesider. Finder du ikke det du søger, er du velkommen til at skrive en mail eller ringe til Kommunikationsafdelingen ved Arts.

5. Hvad gør jeg, hvis jeg har flere spørgsmål?

Vi afholder møder for medarbejdere på Administrationscenter Arts (ACA) og for webredaktører på Arts’ institutter. Her vil vi fortælle om udformningen af den nye web og forsøge at besvare de spørgsmål, du måtte have.

• Medarbejdere på ACA inviteres til et webmøde fredag den 27. januar, kl 10.00-11.00 i Auditorium 1, bygning 1441 (Tåsingegade 3). Du får en invitation til mødet pr e-mail.
  • For webredaktørerne på ACA fortsætter vi fra kl. 11-12.00 samme dag med instruktion i, hvordan I opdaterer siderne og med svar på de spørgsmål, der kommer.
  • Institutternes webredaktører vil få besked om webmøder pr e-mail.

Derudover kan du selvfølgelig skrive en mail eller ringe til Kommunikationsafdelingen ved Arts.