Dekanstilling på Arts slås op til foråret

Rektor Brian Bech Nielsen har valgt at lade Johnny Laursens konstituering som dekan for Arts fortsætte, indtil den nuværende proces med at gennemgå og justere fakultetsstrukturen er tilendebragt.

Stillingen som dekan på Arts vil blive slået op til foråret. Rektor Brian Bech Nielsen har valgt at lade Johnny Laursens konstituering som dekan fortsætte, indtil den nuværende proces med at gennemgå og justere fakultetsstrukturen er tilendebragt. Processen forventes at være færdig til marts-april næste år, og så bliver dekanstillingen slået op.

Fakultetsledelsen på Arts har netop sendt et beslutningsforslag i høring. Beslutningsforslaget er en opfølgning på det interne Arts-eftersyn. Forslaget er til høring i fakultetets centrale og lokale organer frem til den 5. december 2014.