Et skridt tættere på afdelingsstruktur

En ny aftale om honorering af afdelingsledere på Arts’ institutter er faldet på plads. Dermed er der taget endnu et skridt i processen med at etablere den nye afdelingsstruktur.

Der er nu indgået en aftale om timekompensation og funktionstillæg for afdelingsledere mellem dekan Mette Thunø og fællestillidsrepræsentant Per Dahl jf. Justering af intern institutorganisering på Arts af 3. marts 2014.

Næste trin i processen er udarbejdelse af funktionsbeskrivelse og forhandling mellem A- og B-side om honorering af ph.d.-programlederne. Aftalen forventes at falde på plads inden sommerferien.

Afdelingsstrukturen og udnævnelsen af de nye afdelingsledere vil blive synligt på institutternes hjemmesider efterhånden som justeringerne falder på plads.