Få hjælp til at give tilbud og indgå kontrakter

Vil du besvare et udbud med et tilbud, eller skal du indgå en kontrakt om et projekt, så kan du få hjælp af Nationalt Center for Kultur og Læring.

Er du medarbejder på Arts, og støder du på et udbud, som du meget gerne vil besvare med et tilbud, eller skal du indgå en kontrakt om et projekt, så kan du nu bruge DCL – Nationalt Center for Kultur og Læring.

DCL påtager sig at styre tilbudsprocessen og medvirke til, at tilbuddet bliver produceret til tiden med overholdelse af de formelle krav og med det rette indhold. Det samme er også tilfældet, når Aarhus Universitet indgår aftaler eller kontrakter direkte med en kunde om forskningsbaserede projekter eller udviklingsopgaver, eller når Aarhus Universitet deltager i projekter uden et forudgående udbud.

Læs mere på www.dcl.au.dk