Fremdriftsreform på studieportalen

Fremover vil du kunne møde sider på studieportalen for Arts, som indeholder to kategorier af vejledning: Øverst på siden i en grøn kasse findes information til nye bachelorstuderende – længere nede den information der gælder de nuværende studerende.

Når fremdriftsreformen træder i kraft i september 2014, vil den kun gælde for nye bachelorstuderende. Derfor vil der være forskellige regler – specielt vedrørende undervisning og eksamen – for de nye bachelorstuderende og for alle de andre (de nuværende studerende).

Hvad betyder det for studieportalen?
Studieportalen vil i løbet af juli blive rettet til på de relevante sider, så siderne både rummer vejledning til studerende, som følger fremdriftsreformen, og studerende som først skal følge fremdriftsreformen fra 2015. Det drejer sig om ca. 10 sider. AU Studier og AU Kommunikation arbejder sammen om at lave nye vejledninger og tekster.

På de sider der bliver ændret, vil information, der gælder nye bachelorstuderende, ( fremdriftsinformationen)  stå øverst på siden (i en grøn kasse). Står der ikke fremdriftsinformation på siden i august, er det fordi vejledningen på siden ikke er påvirket af fremdriftsreformen.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer er du velkommen til at kontakte: