Læs rapporten og deltag i debatten

Ekspertgruppen har netop fremlagt den problemanalyse, som indkredser de væsentligste problemer og udfordringer, som universitetet står med efter den faglige udviklingsproces i 2011.

Rapporten ligger tilgængelig på au.dk/problemanalysen. Jeg vil gerne opfordre både studerende og medarbejdere til at følge med og deltage i debatten på hjemmesiden.

Analysepanelet har godt to uger til at komme med deres kommentarer til rapporten. Som opfølgning inviteres vi alle til stormøde i Stakladen den 18. juni 2014 kl. 10.00-12.00, hvor formændene fra hhv. analysepanelet (Jørn Flohr Nielsen) og ekspertgruppen (Torben M. Andersen) vil fremlægge og lægge op til debat. Mødet videostreames på www.medarbejder.au.dk.

Jeg vil sammen med universitetsledelsen dykke ned i rapporten og kommentarerne hen over sommeren, og sammen fremlægger vi et forslag til handling midt i august. Forslaget vil derefter blive sendt i høring.

Hilsen Mette Thunø