Start arbejdsdagen med nyt for medarbejdere

Skift startsiden i din internetbrowser – og vær sikker på, at du er opdateret om de seneste nyheder fra Arts og AU

Footeren finder du nederst på medarbejderportalen
Headeren, øverst på medarbejderportalen

medarbejdere.au.dk/arts finder du de seneste nyheder om din arbejdsplads – med alt, hvad du bør vide om nye studieadministrative systemer, lønforhandlinger og forskningsgennembrud i dit nabolag.

Hvis du ændrer startsiden i din browser til Arts’ medarbejderportal, får du et hurtigt overblik over internt nyt fra Arts, nyhedsstrømmen på AU’s medarbejderside og arrangementer på Arts, når du starter din arbejdsdag foran computeren.

Genveje til AU

Sidder du alligevel ofte og klikker rundt mellem forskellige IT-systemer som fx AURUS, Blackboard og PURE? Dem får du også hurtig adgang til fra medarbejderportalen. Du finder dem ved at rulle ned til footeren på den nederste del af sitet. Her er samlet genveje til Art's institutsites, studieinfo, e-læringssystemer og IT-systemer på Aarhus Universitet.

Og i headeren i toppen af sitet er der blandt andet genveje til "administrative services" så som økonomi, HR og IT på Arts, eller du kan tage det hurtige spor til de tværgående bånd som Viden og Uddannelse under "Strategi og Ledelse"

Sådan skifter du startsiden

Bruger du Internet Explorer 9, som er standardbrowser på AU’s computere, skifter du startsiden sådan:

1. Gå til medarbejdere.au.dk/arts
  2. Klik på knappen Funktioner , og klik derefter på Internetindstillinger
  3. Klik på Brug aktuel side i afsnittet Startside
  4. Klik på OK

Og Så er medarbejderportalen din startside, næste gang du åbner Explorer. Bruger du Google Crome, Mozilla Firefox eller en fjerde browser, kan du altid finde hjælp ved at trykke på F1 og søge på ”skift startside”.