Personaleforeningens åbningsfest

I starten af 2015 blev det annonceret, at Personaleforeningen blev gratis for alle medarbejdere på Aarhus BSS - og det skal fejres! Derfor vil vi meget gerne invitere dig til personaleforeningens åbningsfest fredag d. 8. maj fra kl. 17.00 - ? i Matematisk Kantine.

Oplysninger om arrangementet

fredag 8. maj 2015, kl. 17:00 - lørdag 9. maj 2015, kl. 02:00

Universitetsparken

Personaleforeningen

Festen afholdes på et endnu ikke offentliggjort sted i Universitetsparken. Vi har allerede arrangeret en 5-retters tapasmenu med med særligt udvalgte drikkevarer og fremragende musik. Vi har inviteret alle dine kollegaer fra Aarhus BSS, så der er alle gode grunde til at sætte kryds i kalenderen.

Pris: 125 kroner for 5 retter lækker tapas samt én BSS-øl eller 200 kroner for de 5 tapasretter inklusiv drikkevarer til alle 5 retter. Inklusiv i prisen er også musikken og dine kollegaers selskab.

Tapasmenuen til personaleforeningens åbningsfest

5 serveringer  - 10 små retter