Stor opbakning til årets DHL Stafet

Aarhus Universitet stiller med hele 450 hold til DHL Stafetten i august.

Aarhus Universitet stiller talstærkt op med hele 450 hold til årets DHL Stafet
Aarhus Universitet stiller talstærkt op med hele 450 hold til årets DHL Stafet. Arkivfoto: Jesper Rais/AU Kommunikation

Medarbejderne på Aarhus Universitet bruger gerne en sommeraften på at svede i selskab med kollegerne. I alt 2.250 medarbejdere har sagt ja tak til at snøre kondiskoene og løbe eller gå fem kilometer i selskab med kolleger fra universitetet og øvrige ansatte fra andre virksomheder og institutioner i Aarhus og omegn.

De aktive AU-medarbejdere fordeler sig på i alt 450 hold med fem deltagere på hvert hold. Løberne deltager i stafetløbet , hvor hver deltager løber fem kilometer med depechen. Vandrerne skal derimod tilbagelægge ruten på fem kilometer i selvvalgt tempo.

DHL Stafetten finder sted den 23. august i Mindeparken, og fik du ikke lige tilmeldt dig stafetten, kan du jo altid komme og heppe på dine kolleger.

Læs mere om DHL Stafetten