Du er her: AU  Medarbejdere  Medarbejderservice HR HR-systemer Medarbejderstamkortet

Medarbejderstamkortet

Medarbejderstamkortet er institutternes værktøj til:

  • Registrering af medarbejderstamdata ved ansættelse og fratrædelse.
  • Flytning af en medarbejder fra en enhed til en anden.
  • Registrering af ikke-lønnede relationer.

I det øjeblik medarbejderstamdata er registreret, starter en sagsbehandling i HR - og i AUHRA vil der kunne registreres fravær. 

Når nyansatte registreres, vil der med det samme blive genereret et AU ID og en AU-mail. Den nye medarbejder vil, efter fortrolighedsflaget er ophævet, også være i PURE og på telefonlisten. Dette AU ID kan med det samme anvendes til f.eks. bestilling af adgangskort, IT udstyr mv.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om Medarbejderstamkortet? Kontakt Niels Jacobsen eller Thomas Damgaard Frid, som forvalter systemet og står for undervisningen af superbrugerne.

FAQ

Her kommer en FAQ

Vejledninger & informationer

      Nyeste vejledninger & informationer

Se alle: Vejledninger og informationer

Teamviewer til fjernsupport

Medarbejderstamkortet Support

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Skriv til hrit@au.dk

1435791 / i40