HR-systemer

HR-IT supporter systemerne:

HR-IT Support

Se venligst på Serviceinfo om de problemer, du oplever, fx skyldes vedligehold eller driftsproblemer på AU's systemer.

Hvad sker der når jeg opretter en sag til HR-IT?

Når du opretter en sag til HR-IT via AU's supportportal, så kan du følge status og udvikling inde under "mine sager".

Sagen bliver herefter fordelt, efter hvilket HR system den vedrører. Nogle sager bliver dog allerede opklaret inden de fordeles.

Du vil altid kunne forvente at modtage et svar på din henvendelse og skulle der gå længere tid end forventet er du velkommen til, at skrive til os inde på sin sag for at høre hvor langt vi er med din sag.

Bemærk: Det er ikke længere muligt at skrive en mail til HR-IT. Supporthenvendelser vil kun blive behandlet igennem portalen.

Alle henvendelser i personlige indbakker vil blive afvist og henvist til serviceportalen

Ring til HR-IT

Vi anbefaler altid at du opretter en sag via AU's supportportal på support.au.dk . Vi kan ofte bedst hjælpe dig via din indsendte supportsag.

HR-IT kan kontaktes pr. telefon på 8715 0606 i følgende tidsrum: Man- Fredag 09:00 -15:00. Du kan dog ikke forvente at din sag løses pr. telefon.

Serviceinfo

Se venligst på Serviceinfo om de problemer, du oplever, fx skyldes vedligehold eller driftsproblemer på AU's systemer.