Er der en vejledning, der kan hjælpe dig, eller en FAQ, eller en af dine kolleger?
Ræk ud til din lokale HR, hvis du derudover har brug for hjælp. (HR-medarbejdere kan finde hjælp hos den lokale HR-superbruger)
Deltag i en den ugentlige mitHR-spørgetime for sekretærer og HR-medarbejdere, hvor du har mulighed for at stille alle dine spørgsmål, samt høre hvad andre i samme rolle som dig spørger om.
>> Læs mere og find links til de åbne spørgetimer for sekretære og HR-medarbejdere her
Der er lukket på helligdage
Siden januar 2024 har mitHR supporttelefon været åben.
Når du ringer, vil en medarbejder fra mitHR-teamet sidde klar til at hjælpe med dine spørgesmål.
Du kan ringe ind via TEAMS eller almindeligt telefonopkald.
Det er ikke muligt at dele skærmen eller se hinanden, når man ringer ind via TEAMS, så det er kun et voice opkald.
Hvis du har spørgsmål om:
OBS: Der kan ikke oprettes adgang til brugere i mitHR via supporttelefonen. Det skal gøres via en Cherwell-sag med ledergodkendelse.
Hvis sagen handler om en konkret medarbejder, så bedes du venligst have AUID klar.
Hvis du møder tekniske udfordringer/fejl i mitHR, som HR-/HR's Superbruger ikke kan hjælpe dig med, kan du/I kontakte HR Data og Digitalisering via Aarhus Universitets Serviceportal, Cherwell.
Hvis der er svaret på en supportsag fra support-bemandingen, vil sagen i udgangspunktet holdes åben indtil vi har fået en bekræftelse på, at sagen er løst, eller vi har fået et svar med uddybende spørgsmål, eller en beskrivelse af sagens udestående.
Hvis der ikke sker bevægelser på en sag uden dennes løsning, eller uden yderligere svar/spørgsmål, lukkes sagen.
Tildeling af administrative roller som Sekretær, HR-medarbejder, Lønmedarbejder i mitHR foregår også gennem Cherwell.
Henvendelse om oprettelse af ny rolle i mitHR
HUSK: vedhæft ledergodkendelse i sagen