Oprettelse af MobilePay

til AU’s salgssteder

Det er muligt at få oprettet en MobilePay-løsning til brug på faste salgssteder som AU’s caféer, museumsbutikker, foredragsvirksomhed osv. eller ved midlertidige arrangementer i regi af AU.

Hvornår kan du anvende MobilePay?

MobilePay kan bruges, når:

  • salget omhandler f.eks. mad, drikke og mindre varer
  • der er tilknyttet et AU-projekt- og aktivitetsnummer

Hvornår træder MobilePay-løsningen i kraft?

MobilePay-løsningen træder i kraft senest 2 arbejdsdage efter, du har indsendt anmodningen om oprettelse. Der skal ikke bruges et mobilnummer, da Vipps MobilePay automatisk genererer et 5-cifret nummer. Du vil modtage en mail med vejledning i, hvordan du aktiverer Get-Paid-appen, der kan downloades til din smartphone eller tablet.
Det er muligt at bestille klistermærker med QR-kode.

Hvad er prisen?

  • Der skal ikke betales oprettelsesgebyr.
  • Der er et gebyr pr. transaktion.
    Gebyret er 0,99 % af transaktionsbeløbet og fratrækkes automatisk det indbetalte beløb, inden I modtager indbetalingen.

Bestilling af en MobilePay-løsning

Udfyld venligst nedenstående baggrundsoplysninger vedr. din ønskede MobilePay-løsning:

Ingen formular at vise

Har du brug for hjælp...

...eller yderligere oplysninger i forbindelse med oprettelse af en MobilePay-løsning, er du velkommen til at kontakte os via:

  • mail: mobilepay@au.dk eller
  • telefon: 87 15 34 76 - Bente D. Rasmussen
  • telefon: 87 15 35 04 - Henriette Hougaard Jensen