Oprettelse af MobilePay

til AU’s salgssteder

Det er muligt at få oprettet en MobilePay-løsning til brug på faste salgssteder som AU’s caféer, museumsbutikker, foredragsvirksomhed osv. eller ved midlertidige arrangementer i regi af AU.

Hvornår kan du anvende MobilePay?

MobilePay kan bruges, når:

  • salget omhandler f.eks. mad, drikke og mindre varer
  • der er tilknyttet et AU-projekt- og aktivitetsnummer

Hvornår træder MobilePay-løsningen i kraft?

MobilePay-løsningen træder i kraft senest 2 arbejdsdage efter, du har indsendt anmodningen om oprettelse. Der skal ikke bruges et mobilnummer, da Vipps MobilePay automatisk genererer et 5-cifret nummer. Du vil modtage en mail med vejledning i, hvordan du aktiverer Get-Paid-appen, der kan downloades til din smartphone eller tablet.
Det er muligt at bestille klistermærker med QR-kode.

Hvad er prisen?

  • Der skal ikke betales oprettelsesgebyr.
  • Der er et gebyr pr. transaktion.
    Gebyret er 0,99 % af transaktionsbeløbet og fratrækkes automatisk det indbetalte beløb, inden I modtager indbetalingen.

Bestilling af en MobilePay-løsning

Udfyld venligst nedenstående baggrundsoplysninger vedr. din ønskede MobilePay-løsning:

MobilePay

Baggrundsoplysninger for salgssted/ arrangement
(max. 40 karakterer)
Angiv den tekst for indbetalingerne, som du ønsker skal fremgå af projektets posteringsoversigter (max. 35 tegn)
Hvis salgsstedet er midlertidigt, angiv venligst dato for lukning af MobilePay-løsningen herunder.
Kontaktperson
Konteringsoplysninger
Hvis du er i tvivl om, hvilke numre du skal anvender under konteringen, kan du få vejledning hos din projektøkonom/forretningskontroller.

Har du brug for hjælp...

...eller yderligere oplysninger i forbindelse med oprettelse af en MobilePay-løsning, er du velkommen til at kontakte os via:

  • mail: mobilepay@au.dk eller
  • telefon: 87 15 34 76 - Bente D. Rasmussen
  • telefon: 87 15 35 04 - Henriette Hougaard Jensen