I forbindelse med at AU Studieadministration skifter navn til AU Studier, skal alle medarbejdere tilrette deres eksisterende e-mail signatur. Du kan…
Ny placering til den interne medarbejderinformation i AU Studier
- Administrative forhold
Dette interne nyhedsbrev og de interne sider for medarbejdere i AU Studier har flyttet placering. Det sker som led i en videreudvikling af…
Bedre overblik på Sagsbehandlingsportalen
- Administrative forhold
I øjeblikket forsøger redaktionsgruppen på Sagsbehandlingsportalen at skabe bedre overblik på portalen. Indgangen til siderne er nu fra portalens…
Pølser og networking
- Arrangement
Information og Vejledning på Aarhus Universitet holder ’Pølsemøde’ torsdag d. 23. maj.
Der er for tiden et stort fokus på universitetsstuderendes…
AU Studier BSS på seminar
- Administrative forhold
Tirsdag 19. – onsdag 20. marts tog AU Studier BSS på seminar på Sandbjerg Gods i Sønderjylland. Det var dengang samtlige danske meteologer truede med…
Medarbejderarrangement med fokus på trivsel i AU Studier Health
- Arrangement
Trivsel var i fokus, da AU Studier Health holdt medarbejderarrangement torsdag den 7. marts kl. 14-20. Dette var det første af i alt 4 planlagte halv-…
Nyt fra Maria (marts 2013)
- Nyt fra ledelsen
Kære alle medarbejdere i AU Studier
Jeg håber, at I alle har haft mulighed for at orientere jer i informationerne om organisationsændringer, som jeg…
Temadag med fokus på service
- Administrative forhold
Torsdag den 7. februar holdt studieadministrationen ST lukket på grund af en fællestemadag i konferencecentret. Temadagen blev tilrettelagt som et…
Pris for professionel vejledning
- Administrative forhold
Anne Teglborg er blevet hædret for sin professionelle indsats på vejledningsområdet. Anne er en faglighedsbooster og en af de mest professionelle…
Massageordning i AU Studier
- Administrative forhold
Medarbejdere i SU har taget initiativ til at få etableret en massageordning i AU Studier. Så hvis du døjer med smerter, hovedpine eller andre…