Nyheder

Introkursus til sagsbehandling

- Administrative forhold

Torsdag den 21. marts 2013 fra kl. 9-12 holder Uddannelsesjuridisk Service et kursus i sagsbehandling. Det er et kort introkursus målrettet nye…

Adgang til sagsbehandlingsportalen

- Administrative forhold

Sagsbehandlingsportalen kan nu kun tilgås med en adgangskode. Det betyder, at vi fremadrettet i højere grad kan dele blandt andet brevskabeloner og…

Rekrutteringsundersøgelsen – Dit Studievalg 2012 offentliggjort

- Administrative forhold

Rekrutteringsundersøgelsen – Dit Studievalg 2012 er offentliggjort. Undersøgelsen er en del af Aarhus Universitets kvalitetssystem på…

Nyt fra chefgruppen, bånd og udvalg (marts)

- Medarbejdere

Se de seneste møderefater fra chefgruppe, bånd og udvalg i AU Studier

Mail- og telefonliste over medarbejdere i AU Studier

- Administrative forhold

Her kan du finde en opdateret liste over mailadresser og telefonnumre på medarbejdere i AU Studier. Listen vedligeholdes af Staben, og listen…

Nyt fra Maria - januar 2013

- Nyt fra ledelsen

Kære alle medarbejdere i AU Studieadministration

Jeg håber, I alle har haft en god jul og et godt nytår!

Starten på et nyt år er for mig altid…

Kompetencestrategi

- Administrative forhold

LSU og chefgruppen har besluttet at igangsætte arbejdet med en kompetencestrategi for AU Studieadministration for i tiden frem til MUS-runden i…

Projektorganisation omkring AU Sommeruniversitet

- Administrative forhold

Med virkning fra d. 1. januar 2013 er der etableret en projektorganisation omkring AU Sommeruniversitet bestående af medarbejdere fra AU Forskning og…

Nyt fra LSU

- Administrative forhold
  • LSU holdt årets første møde fredag d. 18/1. På dagsordenen var blandt andet arbejdspres, kompetencestrategi, evaluering af lønforhandlinger,…

Funktionstitler på hjemmesiden

- Administrative forhold

Du har muligvis fået et synlig titel ved dine medarbejderoplysninger på hjemmesiden, og måske har du undret dig over den?

Funktionstitler på…