Arts Nyhedsbrev – 15. september

> I valgets tegn
Dekan Mette Thunøs klumme

> Valg på Arts
Nedtælling: Mens valgene til Akademisk råd, Ph.d.-udvalg og Studienævn venter forude, er det nu på plads, hvordan de tre repræsentationsområder skal sammensættes

> Høring om organisering af institutter på Arts
Frem til slutningen af september bliver der afholdt høringer om, hvordan de tre institutter på Arts skal organiseres

> Midlertidigt hovedarbejdsmiljøudvalg
Indtil de arbejdsmiljørepræsentanter er fundet, der skal sidde i det nye hovedarbejdsmiljøudvalg (HAU) på hele Aarhus Universitet – er der nedsat et interim HAU, der skal fungere frem til ca. 1. november 2011.

> Ph.d.-stipendier på Arts
Graduate School of Arts opslår ph.d.-stipendier (4+4 og 5+3) inden for alle 8 forskeruddannelses­programmer til besættelse pr. 1. februar 2012.  Ansøgningsfristen er 3. oktober 2011 kl. 12.00.

> Forskeruddannelseslederne på Arts er nu på plads
De otte forskeruddannelsesledere på Arts er nu udpeget. Det betyder, at organisationen bag ph.d.-skolen er faldet endeligt på plads.

> Flytteplaner
Se hvilke TAP der flytter på Arts og hvornår.

> Nye studieadministrative systemer på AU (er færdig)
24. oktober 2011 åbnes for nye studieadministrative systemer (bl.a. STADS) på AU.