Arts strategi 2013-2020 vedtaget

Arts strategi 2013-2020 er blevet vedtaget af fakultetsledelsen og er nu tilgængelig på web

Strategien er en videreudvikling af de strategimål og indsatser, der blev formuleret i foråret 2012, og den skal være pejlemærke for fremtidige tiltag og planer frem til 2020.

Strategien er formuleret efter gennemarbejdning af de svar, som er kommet tilbage efter en omfattende høring i Arts' forskellige medarbejderfora i efteråret 2013. Der er kommet høringssvar fra institutter og centre samt fra forskningsudvalg, studienævn, Ph.d.-udvalget, Akademisk Råd og Artsrådet.

Du kan allerede nu læse strategien som "bladre-pdf" på Arts' strategisite. Den vil blive oversat til engelsk i starten af januar 2014. Læs også alle høringssvar fra efteråret 2013 (pdf) (in Danish).