Ny web på Arts

Nu rykker Arts for alvor ind på AUs nydesignede website. Informationen flytter fra de tidligere institut- og fakultetsites til de tre webuniverser, som retter sig mod henholdsvis medarbejdere, studerende og eksterne interessenter.

Websiderne på de tidligere institutter på Arts har været hjemsted for mange forskellige informationer rettet mod mange målgrupper. Sådan er det ikke længere. Med den nye struktur vil informationen være målrettet enten medarbejdere, studerende eller eksterne interessenter.

Instituttets nye ansigt udadtil

De eksterne institutsider henvender sig til målgrupper uden for universitetet. Her har instituttet mulighed for at profilere sig og fortælle om forskningsnyheder, uddannelser, profiler på fagene, erhvervssamarbejder og lignende. Det er også her, pressen kan finde eksperten og den gode historie. De eksterne sider bliver udviklet, efterhånden som institutterne kommer længere i det strategiske arbejde. Lige nu er de engelske udgaver af siderne kun en ’light’ version, som også vil blive udbygget.

Se de nye institutsites her:

Se også:

Medarbejdere samlet på ét site

Information til medarbejdere er nu samlet under ét på Arts’ medarbejderportal. Her ligger interne og eksterne nyheder fra dekanat, administration og institutter, her er oversigt over interne arrangementer, flytteplaner, serviceydelser og meget andet.

Studieportal

De studerende vil fremover finde fx vejledning, læseplaner, studieliv og campusnyt på websider, der ikke huses af de forskellige institutter. Den fælles Studieportal for Arts bliver ligesom det fysiske Studiecenter på Arts fremtidens kontaktpunkt. Her bliver alle informationer om studieservices harmoniseret og bygget op efter de behov, de studerende har.