Opfølgning på Arts

Der holdes en række møder på Arts som opfølgning på universitetsledelsens udmelding den 22. oktober 2014.

IUP i Emdrup.

Når universitetsledelsens beslutninger som opfølgning på problemanalysen er blevet meldt ud onsdag 22.oktober, holdes der opfølgende møder på fakulteterne.

På Arts besøger konstitueret dekan Johnny Laursen en række fora efter aftale med de tre institutter og CUDiM. Her vil han orientere om den videre opfølgning på Arts i forhold til de beslutninger, der er truffet, og svare på spørgsmål. Administrationschef Ole Jensen vil ligeledes deltage i møderne.

Foreløbigt er følgende møder aftalt, og flere er i støbeskeen:

• 23. oktober kl. 15-16: Møde med institutforum og afdelingsledere, IUP
  • 4. november kl.12-13: Medarbejdermøde, CUDiM
  • 5. november kl. 10.15-12.15: Deltagelse i Institutforummøde, IÆK
  • 10. november kl. 13-14: Deltagelse i ledelsesmøde, IÆK
  • 11. november kl. 10.15-11.15: Deltagelse i ledelsesmøde, IKS
  • 25. november kl. 10-12: Deltagelse i Institutforummøde, IUP

Organiseringen af administrationen

I forhold til organiseringen af administrationen fremlægger fakultetsledelsen på Arts på baggrund af universitetsledelsens beslutninger et forslag til en inddragende proces for FSU og Akademisk Råd på Arts den 27.-28.oktober.

Der er i den forbindelse planlagt to medarbejdermøder med administrationschef Ole Jensen og campuschef Per Lindblad

• 30. oktober kl. 9-10: Møde med medarbejdere i Administrationscenter Arts, Aarhus i auditorium 1, bygning 1441 i Tåsingegade 3.
  • 31. oktober kl. 13.30-14-30: Møde med medarbejdere i Administrationscenter Arts, Emdrup i lokale D170.