Nyt om Pure

Save the date! Pure Brugerdag 2024

Pure Brugerdag afholdes onsdag den 11. september 2024 på Aarhus Universitet.

Til september samles Pure brugere fra hele landet til en dag, hvor vi i fællesskab nørder Pure. Denne gang afholdes brugerdagen på Aarhus Universitet, hvor emnet vil være datakvalitet. Brugerdagen er for alle der arbejder med eller har interesse i Pure.

Vi er i AUs Pure team i gang med at lægge sidste hånd på et spændende program med inspirerende talere, der bl.a. kan gøre os klogere på, hvordan vi skal arbejde med vores stamdata, hvordan vi forholder os til gamle data, samt hvilke overvejelser man helt generelt skal gøre sig, når man arbejder med datakvalitet.

Tilmelding og program m.m. kan findes på Pure Brugerdag 2024 – Puresamarbejdet. Vi vil selvfølgelig også opdatere her på siden, når der er vigtigt nyt. Men du kan starte med at sætte et stort kryds i kalenderen d. 11/9 2024.

Vel mødt!