Rekruttér din næste medarbejder via AU job- og projektbank

Den fælles AU job- og projektbank gør det nemmere at finde nye medarbejdere, praktikanter og studentermedhjælpere. Medarbejdere på AU kan annoncere gratis ved at kontakte Karrierecenteret.

Karrierecenteret har gennemført en stor sammenlægning af flere tidligere jobbanker og bl.a. det tidligere Projektzonen i én stor fælles AU job- og projektbank. Her kan studerende og nyuddannede søge job, praktikstillinger og projektsamarbejder i både Danmark og udland, og arbejdsgivere kan annoncere efter medarbejdere.

Som medarbejder ved Aarhus Universitet kan du slå stillinger op gratis. Det gælder uanset, om det er ph.d.-stillinger, øvelsesundervisere, praktikanter eller studentermedhjælpere, man søger. For at gøre dette skal man kontakte Karrierecenteret, som kan udlevere et gratis log-in.

I skrivende stund rummer AU job- og projektbank 1498 karrieretilbud i Danmark og mere end én mio. job i udlandet.

Hjælper AUs ansatte og studerende
Det har tidligere betydet en del ekstraarbejde for medarbejdere og undervisere, når de skulle rekruttere eller videreformidle f.eks. stillingsopslag til studerende. Et af formålene med den fælles AU job- og projektbank er derfor at samle alle opslag ét sted og gøre det let for medarbejdere ved AU at annoncere og nå bredere ud.

Jette Hammer, der er leder af AU Career & AU Alumni, opfordrer til at kontakte Karrierecenteret, hvis man ønsker at annoncere efter ny arbejdskraft samt at erhvervslivet fremover henviser direkte til AU job- og projektbank eller alternativt til Karrierecenteret, hvis de ønsker at rekruttere blandt studerende eller nyuddannede.

Jette Hammer
Leder af AU Career & AU Alumni