Nat-Tech HR varetager den daglige drift af HR-området på Faculty of Natural Sciences og Faculty of Technical Sciences. HR yder sparring, vejledning og rådgivning til ledere og medarbejdere samt varetager personaleadministrationen inden for bl.a. følgende områder: Rekruttering, herunder international rekruttering, ansættelseskontrakter, deltagelse i ansættelsessamtaler, sagsbehandling vedr. barsel, sygdom, orlov, refusion, bistand ved vanskelige personalesager, sygefraværssamtaler og konfliktsamtaler, MUS og seniorsamtaler, deltagelse i samarbejdsudvalg samt de årlige lønforhandlinger.
Du kan læse mere om de enkelte teams og områder samt finde alle Nat-Tech HR's medarbejdere herunder:
Kontakt:
Ved generelle henvendelser ang. HR og personalesager vil vi bede om, at I kontakter os via vores funktionspostkasse: HR.Nattech@au.dk
Varetager personaleadministration vedr. senior VIP (bl.a. adjunkter, forskere, tenure track adjunkter, tenure track forskere, lektorer, professorer).
Supporteres indtil videre af alle Senior VIP supportere
Kontakt: HR.Nattech@au.dk
Varetager personaleadministration vedr. junior VIP (post.docs og videnskabelige assistenter).
Varetager personaleadministration vedr. teknisk-administrative ansættelser og elever.
Varetager personaleadministration vedr. timelønsansættelser - DTAP og DVIP, stipendiater og ulønnede relationer.
Varetager sagsbehandling vedr. barsel, sygdom/fravær samt det sociale kapitel (fleksjob, §56, virksomhedspraktik, løntilskud).
Ved henvendelser vedr. ovenstående vil vi bede om, at I kontakter os via fraværsteamets funktionspostkasse: HR.Nattech.Fravaer@au.dk
Udfører baggrundstjek i forbindelse med rekruttering og gæster.
Ved henvendelser vedr. ovenstående vil vi bede om, at I kontakter os via BSO's funktionspostkasse: backgroundscreening@au.dk
Ny Munkegade 120
8000 Aarhus C
Bygning 1520, 2. sal
Frederiksborgvej 399
4000 Roskilde
Bygning 2A, 2.sal