HR-systemer

AU HR, Data og Digitalisering supporterer systemerne:

Data og Digitalisering Support

Hvad sker der når jeg opretter en sag?

Når du opretter en sag til Data og Digitalisering via AU's supportportal, så kan du følge status og udvikling inde under "mine sager".

Sagen bliver herefter fordelt, efter hvilket HR system den vedrører. Nogle sager bliver dog allerede opklaret inden de fordeles.

Du vil altid kunne forvente at modtage et svar på din henvendelse og skulle der gå længere tid end forventet er du velkommen til, at skrive til os inde på sin sag for at høre hvor langt vi er med din sag.

Bemærk: Det er ikke længere muligt at skrive en mail til Data og Digitalisering. Supporthenvendelser vil kun blive behandlet igennem portalen.

Alle henvendelser i personlige indbakker vil blive afvist og henvist til serviceportalen

HR løsning (Medarbejderstamkort, mitHR)

Medarbejderstamkort

Karina Steffen

Systemkonsulent

Merete Thuesen

Forretningskonsulent

Enhedsregister

Khlad Ali

Forretningskonsulent

Amalie Kaastrup-Hansen

Studentermedhjælper

Workzone

Har du brug for support til Workzone, kan du måske finde svar i Vejledninger, FAQ eller oversigt over Kendte Fejl. Hvis du ikke finder svaret her, kan du kontakte din lokale superbruger, som kan hjælpe dig med de mest almindelige spørgsmål. Hvis nødvendigt, kan din superbruger hjælpe med at tage kontakt til Data og Digitalisering. 

eRekruttering

Har du brug for support til Emply Hire, skal du kontakte din lokale superbruger. Superbrugeren sørger for, at du får hjælp og tager kontakt til Data og Digitalisering eller leverandøren, hvis det er nødvendigt.

Hvis du har ændringsønsker til Emply Hire, skal du melde det ind til din superbruger. Superbrugergruppen mødes jævnligt for at prioritere ændringsønskerne.

Serviceinfo

Se venligst på Serviceinfo om de problemer, du oplever, fx skyldes vedligehold eller driftsproblemer på AU's systemer.