Problemer med at logge på ansøgningssystemet?

Har du brug for hjælp til at logge på ansøgningssystemet eller til andre tekniske forhold, der gør, at du ikke kan få adgang til ansøgningssystemet, som fx problemer med din e-mailadresse, aktiveringslink virker ikke, registrerings-info gemmes ikke, så udfyld venligst webformularen nedenfor.

ER du logget på og har brug for hjælp til din ansøgning, skriv venligst til Kandidatoptag på kandidat@au.dk, Bachelor- og kandidattilvalg på tilvalg@au.dk eller Efter- og videreuddannelse på relevant fakultet.

Webformular - Problemer med at logge på ansøgningssystemet

Ved at bruge denne formular accepterer du, at Aarhus Universitet opbevarer og behandler de personoplysninger, du giver os, til at håndtere din forespørgsel. Dine personoplysninger opbevares og journaliseres efter behandling. Læs mere i vores privatlivspolitik.