Nyt campus for Aarhus BSS

Samlet Aarhus campus i 2026

Semesterstart i februar 2026 markerer samlingen af Aarhus BSS centralt i Aarhus, og forventningerne er høje.

Ved at samle 5 ud af vores 6 institutter i Universitetsbyen og Universitetsparken ønsker vi at skabe et inspirerende og motiverende campusmiljø for studerende og ansatte, der styrker samarbejde, forskning og uddannelse. På Institut for Forretningsudvikling og Teknologi i Herning sker der også løbende campusudvikling, som styrker samarbejde med erhvervslivet, forskning og uddannelse.

Institut for Økonomi og Institut for Virksomhedsledelse flytter

De forlader deres nuværende lokaler på Fuglesangs Allé og indtager de nye rammer i Universitetsbyen omkring årsskiftet 2025/2026.

Administrationen flytter

Studier samt It og Kommunikation flytter ind i Universitetsbyen til august 2025.

Juridisk Institut, Psykologisk Institut og Institut for Statskundskab bliver i Universitetsparken.