Jubilarer fejres individuelt på den dato, de har jubilæum, og formen er op til jubilarens leder at beslutte. Der er feks. følgende muligheder:
Som jubilarer kan man invitere 6-8 familiemedlemmer/venner med som gæster.
Rammerne er centralt besluttede og er beskrevet på
https://medarbejdere.au.dk/administration/hr/rekruttering-og-ansaettelse/jubilaeum og
Der er også mulighed for at afholde det i privat regi. Skriv til Intern Service for nærmere informationer.
Lederen bliver orienteret om et forestående jubilæum fra HR ca. 3 måneder før, og det er op til lederen i det pågældende team at give besked til Intern Service på internservice.oko@au.dk senest 4 uger før fejring skal find sted. Der angives navn på jubilar samt dato og form for afvikling.
Indbydelse og vært: VD/nærmeste leder
Indkøb og afvikling af arrangementet: Intern Service.
Medarbejdere der fratræder efter mere end 15 års ansættelse tilbydes følgende muligheder:
Rammerne er centralt besluttede og er beskrevet på
Lederen i det pågældende team giver besked til Intern Service på internservice.oko@au.dk så hurtigt som muligt, og senest 4 uger før medarbejderen fratræder. Der angives navn på medarbejderen og dato for sidste arbejdsdag.
VD/nærmeste lederIndkøb og afvikling af arrangementet: Intern Service.
Elever fejres individuelt på den dato de er udlært med morgenbrød i frokoststuen fra kl. 9:00 – 10:00 for alle fire teams i Regnskab. Derudover kan eleven invitere 6-8 familiemedlemmer/venner med som gæster.
Hvem gør hvad:
Intern Service får løbende lister over elever med dato for endt uddannelse.
Indbydelse og vært: Regnskabschef
Indkøb og afvikling af arrangementet: Intern Service
Dimittender i regi af Regnskab fejres én gang årligt ved en uformel sammenkomst i august/september (en fredag fra kl. 13:00 – 14:00), hvor der bydes på chips og en øl eller sodavand.
Hvem gør hvad:
Intern Service får løbende lister over dimittender med dato for endt uddannelse.
Indbydelse og vært: Regnskabschef
Indkøb og afvikling af arrangementet: Intern Service.
Budgettet følger statens takster for afholdelse af reception:
Pris pr. kuvert inkl. drikkevarer: 125,- v./ jubilarer + fratrædelser.
Pris pr. kuvert inkl. drikkevarer: 75,- v./elever.
Der indregnes desuden midler til indkøb af en gave (ca. 200,-) til elever og dimitterende samt rammer til indsættelse af diplomer, til jubilarer indkøbes buketter (ca. 300,-).
Det er besluttet at al forplejning skal være vegetarisk.
Finansiering dækkes af det område, personerne tilhører.
Intern Service sørger for det meste omkring arrangementet.