AU Pure Supporten - nu i Cherwell
AU Pure supporten arbejder nu fra AU's nye sagssystem Cherwell. Du kan stadig skrive til os på pure@au.dk.
AU Pure support overgik d. 18. maj til Cherwell - AU’s system til håndtering af supportsager. Det betyder, at dine Pure supportsager fremover kan oprettes i Cherwell, på samme vis som du normalt opretter sager til AU IT. Dine Pure-supportsager kommer således til at ligge sammen med dine øvrige supportsager, og du kan følge og se detaljer på sagerne.
Du kan stadig skrive til os på pure@au.dk. Når du skriver til vores mailadresse, oprettes sagen automatisk i Cherwell og lander i AU Pure’s ”indbakke” i systemet. Vi monitorerer indkomne sager, og bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 1-2 arbejdsdage.
Vi ser frem til at benytte et værktøj, der er bedre gearet til at understøtte kommunikationen med vores brugere. Du kan selvfølgelig forvente den samme høflige betjening fra os, selv om vi svarer fra et nyt system.
Har du problemer med eller spørgsmål til Cherwell, skal du kontakte AU IT. Du kan også finde svar i Cherwell FAQ eller i den generelle vejledning.