Informationsmøde om web for det administrative center, Arts

Arts har fået nye hjemmesider. Kommunikationsafdelingen ved Arts vil derfor gerne invitere jer alle til et informationsmøde om hvordan det laver om på din hverdag.

Fredag 27. januar 2012,  kl. 10:00 - 12:00

Tåsingegade 3, bygning 1441, Auditorium 1

AU Kommunikation, Arts

Arts har fået nye hjemmesider. Kommunikationsafdelingen ved Arts vil derfor gerne invitere alle Administrative medarbejdere til et informationsmøde, hvor vi viser de nye sider, taler om indhold og opdatering og svarer på spørgsmål.

Program:

• Kl. 10-11: Hvor finder jeg hvad? Generel information om nye hjemmesider (for alle ved det ad-ministrative center og dekansekretariatet)
  • Kl. 11-12: Vejledning til webredaktører, som skal opdatere sider (primært for webredaktører)

Vi serverer kaffe og the til mødet – og vi vil derfor gerne vide, om du kommer.

Der afholdes særskilte møder for institutsekretærer. Medarbejdere i Emdrup får også særskilt infor-mation.

Lige nu arbejdes på at rydde op på gamle institutsider, som gradvist bliver lukket – læs mere om processen

På gensyn!