The humanities & humanistic values in society and business – now and in the future

Internationalt seminar om humanioras rolle i samfundet og erhvervslivet på Det Danske Institut i Rom.

Oplysninger om arrangementet

torsdag 23. maj 2013, kl. 00:00 - fredag 24. maj 2013, kl. 00:00

Det Danske Institut i Rom

Dette internationale seminar har til formål at sætte fokus på og skabe dialog om muligheder og udfordringer i samarbejdet mellem humanister og erhvervslivet.

Key note speaker er den britiske filosof og kunsthistoriker John Armstrong. Derudover byder programmet på prominente danske, amerikanske, engelske, australske, hollandske og italienske erhvervsfolk og humanister – herunder David Budtz Pedersen, co-director for Humanomics Research Programme, Aarhus Universitet.

Seminaret er arrangeret i et samarbejde mellem Tænketanken DEA, Det Danske Institut i Rom og Det Hollandske Institut i Rom.

Læs mere om seminaret og tilmeld dig