Book lokaler gennem din studiesekretær

Justering i undervisernes procedure for bookning af undervisningslokaler.

I kølvandet på den organisatoriske omstrukturering, hvor StudiePlan er blevet delvist opløst og medarbejderne flyttet ud, henholdsvis på fakulteterne og til fællesadministrationen, kommer der en justering i undervisernes procedure for bookning af undervisningslokaler.

Som det er nu, skal alle undervisere sende en mail til en funktionsmail-postkasse, som bliver betjent af en række medarbejdere i StudiePlan. Med den nye organisering vil underviserne i stedet skulle kontakte deres fagspecifikke studiesekretær i administrationscentret, som så står for bookningen af undervisningslokaler.

”Forandringen betyder, at underviserne fremover kan kontakte den studiesekretær, som de i forvejen samarbejder med omkring udbud og tilrettelæggelse af deres undervisning. Hermed får underviserne en mere direkte og velkendt vej til at booke undervisningslokaler”, fortæller Solveig Sannem, afsnitsleder for undervisning og eksamen på Arts.

Den nye procedure træder i kraft samtidig med, at skemaerne for forårets undervisning offentliggøres, hvilket sker senest 19. december. Alle undervisere vil i den sammenhæng modtage en mail, hvor de nye procedurer for booking af undervisningslokaler er beskrevet, og hvor skemaerne for forårets undervisning er listet op.

Hvis du som underviser er i tvivl om, hvem der er din studiesekretær, kan du se en oversigt over de faglige teams, der betjener fagene her (opdelt per institut).